mandag, desember 11, 2006

Om dasser og å sove naken

Jepp, da har jeg akkurat vært på do.
Hvorfor nevner jeg dette? Jo, fordi den siste uka har dobesøk vært noe mer anstrengende enn vanlig. Mens jeg nå nettopp kunne sitte ned å slappe av mens naturen gikk sin gang, måtte jeg i Pampierstadt (der vi nettopp var) anstrenge flere muskler enn bare pressemusklene når jeg skulle “gjøre mitt fornødene”
Utedassen hos Lasky (han jeg bodde hos) var forsåvidt helt grei, vanlig dass – bortsett fra at den var noe mer uhygenisk enn en Hibas (bærbar do) etter en måneds speiderleir.

Jaja, godt med litt lårtrening (blir ikke så mye trening ellers, så…)

Som sagt, vi er tilbake i Cape Town, og her skal vi nå bli helt til vi drar. Vi skal bo en uke på “The Y” og selv om vi har uttalt oss kritiske til stedet før, skal det bli deilig å ikke bo hos en vertsfamilie. Det er ganske stressende. Selv om vi nå veldig lett finner oss til rette og terskelen for å snoke i kjøleskapet blir mindre og mindre, er man fortsatt gjester.
Jeg ser frem til å tømme sekken utover gulvet og rote så mye jeg vil, mens Åshild gleder seg visstnok til å sove naken.

Rart å komme tilbake fra siste field trip… blir nok lenge til vi setter fot i en liten, afrikansk landsby igjen…

1 Kommentarer:

Anonymous Anonym hostet frem...

Takk, takk! Vi snakkes paa modum, ja. Hoert noe fra Isak forresten? Han har jo ikke gitt et pip paa tre maaneder. Ha en fredelig jul og et heidundrendes nyttaar!

Kasp.

09:58  

Legg inn en kommentar

<< Home