tirsdag, desember 26, 2006

Siste post

Jaja, så var jeg tilbake i fedrelandet. Ribben er vel fordøyd for første gang, jeg har vent meg til å ta på meg skjerf og jakke og jeg innser at Norge har ikke forandret seg mye mens jeg var borte.

Første dagen jeg våknet så jeg ut og så skyer. "Hmm... jeg må ha fått rom med utsikt til Table Mountain" tenkte jeg, før jeg innså at det var noe kjent med sengetøyet. Jeg er vel fortsatt i det stadiet at jeg er glad og fornøyd med å være tilbake i Norge og treffe venner, familie og kjæresten. Savnet etter Sør-Afrika kommer nok sakte men sikkert.
Jeg merket for eksempel at jeg ble glad da jeg så en Sør-Affrikansk 5 cent-mynt.

Men, jeg er altså tilbake etter tre flotte, lærerike og spennende måneder. Denne bloggen er derfor historie - iallefall frem til neste gang jeg drar til regnbuenasjonen.

Takk for følget, det har vært hyggelig med kommentarer i bloggen, og kommentarer muntlig i ettertid.
Nå er det på tide å bytte jaktmarker, og jeg drar tilbake til gamlebloggen Bad Bunny.

Fred ut!