mandag, desember 18, 2006

"Mama, I'm coming home"

Det sang Ozzy Osborne en gang da dinosaur-rocken var hippere enn julebrus er i desember, og det samme sier Åssi Solberg na.
Jepp, det er to dager igjen av mitt besok til landet lengst sor i Afrika (jeg synes jeg horte noe trekke et lettelsens sukk der hjemme na...)

Jeg gleder meg til a komme hjem. Jeg gleder meg til at folk snakker norsk, jeg gleder meg til a treffe alle sammen, jeg gleder meg til a ha et nettverk, jeg gleder meg til a ikke leve i en sekk, jeg gleder meg til a kunne forsyne meg selv nar det er mat, jeg gleder meg til a leve et vanlig, nogenlunde rutinemessig liv, jeg gleder meg til norsk grovbrod og melk, jeg gleder meg til a ha mitt eget rom, jeg gleder meg til a kunne ga rundt og vite hvor jeg er, jeg gleder meg til ikke a vere avhengig av andre og a kunne velge selv hva jeg vil gjore.
Mye jeg gleder meg til, med andre ord...

Veldig rart, jeg gleder meg til a komme hjem, men jeg gruer meg til a dra.
At jeg skal tilbake hit er nok allerede et faktum. Nar, hvorfor og hvor lenge vil andre faktorer avgjore.

Jeg vet mange kommer til a sporre "hvordan har du hatt det", sannheten er at det er umulig a svare pa enda. Jeg har ikke fatt tid til a sette det hele i perspektiv, og jeg tviler pa at jeg vil kunne svare fornuftig pa det for godt inn i 2007.

Gleder meg til a se dere, folkens. Flyet lander kl 14.05.

Etiketter: ,

4 Kommentarer:

Anonymous Anonym hostet frem...

fly forsiktig =)

=)

23:49  
Anonymous Anonym hostet frem...

... og mamman gleder seg hemningsløst til å få yngstesønnen hjem! Ingen ordentlig jul uten alle til stede!

Grovbrød og melk skal bli!

10:13  
Anonymous Anonym hostet frem...

jeg gleder meg også til du kommer hjem! :) jeg kommer til å fikse hjemmelaga vafler :P *kyss*

13:52  
Blogger Stein-Ivar hostet frem...

Gleder meg at du har returnert til moderlandet. Skal ikke spørre om hvordan du har hatt det. Bestiller heller en oppsummering i SMS-form når februar kommer og du har fått det litt på avstand. Gledelig jul.

20:54  

Legg inn en kommentar

<< Home