torsdag, september 21, 2006

Statusrapport

Statusrapport når det er 12 timer til flyet går:
  • iPod funker ikke
  • Mobil funker ikke
  • Finner ikke gamle mobil som jeg kan ta med istedet
  • Har ikke begynt å pakke
  • Har ikke begynt å rydde rommet
  • Sulten
Så nå sitter jeg her og prøver ut noen greier for at iPoden skal funke. Den gamle mobilen satser jeg på at bare dukker opp et sted (mens jeg rydder rommet) og pakkinga går vel mye av seg selv etter rutine - bare at jeg har aldri pakket for tre måneder før. Særlig ikke tre måneder i Afrika...

Vel, dette var vel det sparket i ræva jeg trengte å gi meg selv for å begynne...

2 Kommentarer:

Blogger Tine hostet frem...

Hahaha! Fantastisk bra!

Prøv å holde inn den midtknappen og playknappen samtidig. Da rebooter then.

Andre hete tips er å trykke "play"
Skru av hold-knappen og trykke "play"
Lade Ipod og trykke "play"

17:51  
Blogger Kristin Storrusten hostet frem...

Hvordan går det nede? Hva skjer? Gamlegjengen trenger oppdatering!

01:35  

Legg inn en kommentar

<< Home